~Salam Perkenalan~

~Kehidupan yang kita alami sekarang ini penuh dengan dugaan dan cabaran namun kita haruslah tabah menghadapinya..kerana setiap cabaran yang kita harungi pasti ada kejayaan..dan kita harus ingat setiap ujian dan kejayaan itu datangnya dari Allah S.W.T.. jadi, tidak kira apa jua yang berlaku keatas diri kita.. kita haruslah sentiasa tabah dalam menghadapinya.. setiap yang berlaku tidak kira baik atau buruk..pasti ada hikmahnya.. ~

Tuesday 27 December 2011

~Mereka Memang Terbaik~



~Kalau sebelum nie..aku ada post pasal kemenangan team MPP dalam perlawanan bowling...kali nie aku just nak share kat korang tentang member2 kat fakulti aku.Mcm biasa la, setiap tahun..UiTM akan buat Sukan Antara Fakutli (SAF).. ramai jugak fakulti aku hantar wakil untuk semua game yang ada dalam SAF.. tapi apa yang paling best.. masa hari penutup SAF dan juga perbarisan.. mmmg terbaik la member2 aku yang join perbarisan..maskot pun gempak siot..hahahaha.. korang semua memang terbaik..wulupun xmenang perbarisan terbaik tapi at least kita take part dalam semua game..tahniah korang...saya bangga jadi pelajar civil~

No comments:

Post a Comment