~Salam Perkenalan~

~Kehidupan yang kita alami sekarang ini penuh dengan dugaan dan cabaran namun kita haruslah tabah menghadapinya..kerana setiap cabaran yang kita harungi pasti ada kejayaan..dan kita harus ingat setiap ujian dan kejayaan itu datangnya dari Allah S.W.T.. jadi, tidak kira apa jua yang berlaku keatas diri kita.. kita haruslah sentiasa tabah dalam menghadapinya.. setiap yang berlaku tidak kira baik atau buruk..pasti ada hikmahnya.. ~

Sunday 8 January 2012

~Hati dan Perasaan~



kadang-kadang..aku dah bosan dengan hidup aku sekarang ini.. xde sape yang pedulikan aku.. bila akui nak berkawan..semua lari daripada aku.. kenapa diorang tak boleh terima aku?? pelik ke kawan dengan aku.. aku cuba untuk berubah demi untuk kebaikan semua orang tapi.. semua memang tak nampak keikhlasan aku.. semua macam tak pedulikan aku langsung.. apa salah aku??? kalau aku ada buat salah.. tolong lah bagitau aku.. susah sangat ke?? aku rasa macam hidup aku nie kosong.. aku rasa aku dah menyerah.. takpe lah.. aku rasa bersedirian lebih baik... so aku harap lepas nie takde lagi yang sibuk nak berkawan dengan aku..biarlah aku sorang2... bersedirian lebih baik.. agaknya betol cakap sesetengah orang.. kawan suka memang senang dicari..tapi kawan duka susah nak dicari.. tapi bagi aku.. kawan suka atau duka.. aku tetap sendiri.. ini lagi baik.. ..aku dah tak kisah.. thanx for everything....so aku akan harungi hidup aku seperti biasa.. aku dah tak kisah sape nak berkawan dengan aku.. bersendirian lebih baik.. daripada hati dan perasaan aku dipermainkan.....sekian.....

2 comments:

  1. sabar lah awk.. sy pun pernah sendirian mcm awk. malah dipulaukan satu sekolah.. menangis setiap ary merenung nasib. Tapi percayalah, kebahagiaan tu akan dtg jua.. the most important is just being urself.. there's nothing better to see than seeing you being yourself. :)

    ReplyDelete
  2. ~insyallah... saya mungkin kebahagiaan itu akan datang, cuma saya perlu sabar dalam menanti kedatangan nya=)~

    ReplyDelete