~Salam Perkenalan~

~Kehidupan yang kita alami sekarang ini penuh dengan dugaan dan cabaran namun kita haruslah tabah menghadapinya..kerana setiap cabaran yang kita harungi pasti ada kejayaan..dan kita harus ingat setiap ujian dan kejayaan itu datangnya dari Allah S.W.T.. jadi, tidak kira apa jua yang berlaku keatas diri kita.. kita haruslah sentiasa tabah dalam menghadapinya.. setiap yang berlaku tidak kira baik atau buruk..pasti ada hikmahnya.. ~

Sunday 20 November 2011

HIDUP TAK ADA MAKNA

~dulu aku pernah bgtau yang hidup aku pernah dikecewakan.. dan aku ingat perkara tue x berulang lagi.. tp xsangka pulak.. peristiwa yang dah lama xda dlm hatiku ini..muncul balik.. aku dikecewakan lagi., dulu dia  kata aku "someone special" tp semalam bila aku contact dia.. dia kata aku nie cuma kawan sahaja.. aku x tau knp dia sanggup buat aku mcm nie.. biarlah.. aku dah x kisah lagi dah.. mmg silap aku sbb buka pintu hati awal sngt.. skang nie aku dah xnk fikir lagi pasal benda2 mengarut nie.. aku dah malas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tp aku akan bersedia bila satu hari nanti.. hati aku berbisik "No more woman in my life"......~

3 comments:

  1. sabar jelah k.. biarlah msa yg mengubati hati yg terluka tu.. mmungkin si dia bkn untkmu.. harap suatu hari nnti, kamu akn brtmu smeone yg bleh bhgiakn dirimu.. :) jgn sedih2 taw

    ReplyDelete
  2. huhuhu..tapi klu benda nie berulang lagi, rasanya kena tutup pintu hati nie.. dah malas fikir dah...

    ReplyDelete
  3. hahaha.. it"s up to u.. tapi kita ingt setiap perkenalan tu ada sebabnya. ALLAH xkan pertemukan kita dgn seseorg tanpa sebab. pasti ada hikmah disebalik apa yg terjadi.. renung-renungkan dan selamat beramal ya :)

    ReplyDelete