~Salam Perkenalan~

~Kehidupan yang kita alami sekarang ini penuh dengan dugaan dan cabaran namun kita haruslah tabah menghadapinya..kerana setiap cabaran yang kita harungi pasti ada kejayaan..dan kita harus ingat setiap ujian dan kejayaan itu datangnya dari Allah S.W.T.. jadi, tidak kira apa jua yang berlaku keatas diri kita.. kita haruslah sentiasa tabah dalam menghadapinya.. setiap yang berlaku tidak kira baik atau buruk..pasti ada hikmahnya.. ~

Tuesday 1 November 2011

~kesepian dan kemarahan menyelubungi diri~

~aku ingat lagi bila aku berada di tingkatan lima,, aku selalu kena buli.,,ada satu hari tue, ada mamat nie dia kutuk mak..so aku pun ape lagi.. hilang sabar la, aku x la kutuk mak dia.. cuma aku wat muka masam ja..lepas tue boleh pulak mamat nie, ajak member kelas yang lain pulaukan aku.. so xde sape nak kawan ngan ngan aku.. pelik2... aku rileks ja,..tp bila benda berlarutan sampai tingkatan 5.. aku dah tahan dah.. sunyi kot bila xda kawan nak berbual kat dalam kelas.. mamat nie terus jd batu api.. aku xsangka pulak dia wat aku mcm nie.. so sape yang salah sebenarnya??? aku ke dia???..entahlah..tp xtau mcm ne..aku pulak yang mengalah.. betul ke tindakan aku???inilah antara memori semalam yang xdpt aku lupakan..~

No comments:

Post a Comment